Ta serija izjemno lahkih in kompaktnih motorjev ima zelo visoko zanesljivost v vseh pogojih. Zanje je značilna trpežnost in majhna poraba goriva, ne da bi zmanjšali zmogljivost motorja.

  • Število obratov (obr/min) 3600
  • Število obratov (obr/min) 3600
  • Število obratov (obr/min) 3600
  • Število obratov (obr/min) 3600
  • Število obratov (obr/min) 3600
  • Moč motorja (KS) 27
Šifra izdelkov: EDP6M16C0 / Razpoložljivost: Na upit

Tehnične značilnosti

Prostornina (cm3): 1028
Število obratov (obr/min): 3600
Teža (kg): 115
Dolžina (mm): 643
Višina (mm): 522
Širina (mm): 452
Certifikat: 2013/53/UE
Premer x hod (mm): 75x77.6
Moč motorja (KS): 27
Moč motorja (kW): 19.9

Dokumenti

Opis

FOCS - GORIVI SISTEM ZGOROVANJA GORIVA - krmilni sistem, popolnoma nameščen nad glavo valja: 4-taktni dizelski motor, hlajenje hladilne vode skozi toplotni izmenjevalnik z anodno zaščito (zaščita Zn); blok motorja iz aluminija; obloge valja je mogoče naknadno vrtati (popraviti); enodelna aluminijasta glava valja; posredno injiciranje z brizgalno črpalko; odmična gred nad glavo valja z zobatim jermenom za natančno vbrizgavanje; mazalna črpalka na ročični gredi; črpalka za hladilno vodo (mešalnik vode) se nahaja v bloku motorja; izpušni kolektor iz nerjavečega jekla z vbrizgom vode; samosesalna črpalka za morsko vodo; filter za suh zrak; zaščita pred korozijo.

TEHNIČNE LASTNOSTI FOCS SERIJE

Koncept originalne zasnove glave valja iz biserno sive litine z integriranimi oblogami cilindrov "dvojne" razporeditve, ki jih je mogoče naknadno vrtati / popravljati, z navzkrižno nameščenimi sesalnimi in izpušnimi ranami omogoča zmanjšanje dimenzije motorja ob zagotavljanju izjemne trdnosti.

Tip motorja LDW 502 M z aluminijastim blokom motorja in tulci

valjev, ki jih je mogoče naknadno popraviti, je najlažji motor v seriji Lombardini FOCS.

NIZKI Hrup

Odlični rezultati so bili doseženi pri zmanjšanju ravni hrupa zahvaljujoč

položaj sistema za vbrizgavanje v glavi motorja, na sistemu reber, vzdolž celotne konstrukcije motorja in s popolno izpuščanjem prestav. Odmično gred nad glavo valja poganja zobati jermen, posebej zasnovan za uporabo pri visoko obremenjenih motorjih, ki zagotavlja dolgo življenjsko dobo jermena. Mazalni sistem je dobavljen z oljno črpalko "gerotor", ki jo poganja neposredno ročična gred.

VISOKO UČINKOVITOST

Uporaba na novo razvitega sklopa za vbrizgavanje črpalke

patentiral Lombardini namesto običajnega

sistem, s povezanimi črpalkami in injektorji za gorivo,

cevi za gorivo so bile odpravljene, kar je omogočilo boljši trenutek

injekcije in tako dosegli večje izboljšave v delovanju

motor.